Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Σας καλωσοριζω σε μια καινουρια προσπαθεια που δεν εχει στοχο να συγκεντρωσει πολυ κοσμο ουτε να καυχιεται για επιτυχιες και να στενοχωριεται για τυχον αποτυχιες .
Σκοπος του συγκεκριμενου blog ειναι να βοηθησει οσο μπορει και οποιον δεν εχει τη δυνατοτητα 
να πληρωσει για κατι απλο που μπορει να διορθωθει με τη βοηθεια μου μα πανω απολα με τη βοηθεια ολων μας!
Γιατι δε σας το κρυβω η προσπαθεια μου θα ειναι να βοηθησετε ολοι εσεις με τις γνωσεις σας ,μικρες οι μεγαλες δεν εχει σημασια , οποιον εχει αναγκη απο μια συμβουλη , μια βοηθεια η οτιδηποτε χρειαστει σε θεματα τεχνολογιας . 
Ελπιζω να βοηθηθω κι εγω μαζι σας και θα χαρω να δεχομαι παντα τα (καλοπροαιρετα θελω να πιστευω) σχολια και παρατηρησεις σας!Δε θα σας πω οτι τα ξερω ολα αλλα θα κανω μια προσπαθεια 
να τα  μαθουμε μαζι!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΟΙΠΟΝ και ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

7 σχόλια:

  1. Μπραβο καλοριζικο!καλη αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπιζω να ειναι χρησιμο καλη αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω και εγώ καλή αρχή και να μας βοηθάς εμάς που είμαστε λίγο άσχετοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ.στοχος μου ειναι να γραφετε εσεις πιο πολυ απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή !!!!!!Δώσε και σε μας τους άσχετους τα φώτα σου!!!Μπράβο θα σε παρακολουθούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή